Multifiber

Oldambt

> Internet
Steeds meer devices, zoals computers, telefoons, tablets en ander systemen in en rond ons huis staan met elkaar in verbinding en maken gebruik van internet. Een snelle, veilige en betrouwbare internetaansluiting is dan ook belangrijk, zodat alle gebruikers maximaal genieten van de online diensten. Met een multifiber Alles-in-één pakket tot wel 1000 Mbit/s maak je optimaal gebruik van de snelheid. Geen gedoe, gewoon goed. Dat is wat multifiber doet.

> Telefonie
Welk pakket je ook kiest, je krijgt één gratis telefoonlijn met daarbij de mogelijkheid om jouw huidige nummer kosteloos mee te nemen. Vanaf dat moment betaal je naast het maandbedrag alleen nog je belkosten. Daarmee zijn je belkosten zo laag dat in veel gevallen het afkopen van deze kosten niet zinvol meer is.

Een nieuw telefoonnummer aanvragen kan natuurlijk ook. Hiervoor betaal je eenmalig €10,-.

> Televisie
Multifiber heeft haar eigen televisieplatform, met interactieve televisie met meer dan 120 zenders en extra televisiepakketten om je abonnement te personaliseren. ESPN Compleet krijg je er gratis bij!

Multifiber heeft ook een eigen tv app zodat jij overal TV kijkt, waar je maar wilt. Met de Multivisie TV app kijk jij live en overal in Europa ongestoord je favoriete programma’s op je smartphone of tablet.

Instap 250

€60,-

€35,-*

per maand

Internet

250/250 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Televisie

Basis pakket

TV App

ESPN Eredivisie

Opnemen

*Na 3 maanden betaal je € 60,- p.m.

Instap 500

€65.00

€35,-*

per maand

Internet

500/500 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Televisie

Basis pakket

TV App

ESPN Compleet

Opnemen

*Na 3 maanden betaal je € 65,- p.m.

Instap 1000

€70,-

€35,-*

per maand

Internet

1000/1000 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Televisie

Basis pakket

TV App

ESPN Compleet

Opnemen

*Na 3 maanden betaal je € 70,- p.m.

Persoonlijk advies?

Heb je vragen of twijfel je over de beste pakketkeuze voor jouw persoonlijke situatie?
Aarzel niet en bel ons op 074-203 2803 of mail. Wij maken graag tijd voor je vrij.

Veelgestelde vragen​

Je meldt je bij ons aan door een postcodecheck te doen op de website, zie Bestellen.

Is jouw postcode (nog) niet bij ons nog bekend, neem dan contact met ons op.

Ja, multifiber is aangesloten bij de overstapservice van COIN waardoor overstappen heel eenvoudig is. Laat ons weten als hiervan gebruik wilt maken, want dit gaat niet automatisch. Zodra we je verzoek hebben ontvangen, wordt de overstap aangevraagd.

Het voordeel van de overstapservice is dat je altijd internet (en vaste telefoon) hebt. We laten je huidige provider pas weten dat de overstap definitief is, zodra je door één van onze monteurs bent aangesloten of online bent na het zelf installeren van de apparatuur. 

Wil je weten of jouw huidige provider onder de overstapregeling van COIN valt? Check het via deze link.

Ja, je pakket is nog te wijzigen wanneer je adres nog geactiveerd moet worden. Gedurende het jaarcontract is het alleen mogelijk om het pakket te upgraden. Na het jaarcontract is het pakket ook te downgraden. Let op! Als het pakket op enig moment wordt gewijzigd, gelden de nieuwe pakketprijzen.

Ja, tijdens het bestellen geef je aan dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geïnstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.

Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan zijn deze e-mailadressen te behouden.

Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen zicht hebben de planning van de aannemer/netwerkbeheerder. Wij adviseren je om contact op te nemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.

Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die via de tv te beluisteren zijn. Op deze pagina zie je om welke zenders het gaat en op welke kanalen ze te vinden zijn.

  • Een router: deze leveren wij standaard bij al onze abonnementen. 
  • Een TV ontvanger: deze wordt standaard geleverd als je hebt gekozen voor een alles-in-één pakket. 

Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Het is mogelijk dat er activatiekosten in rekening worden gebracht voor het activeren van onze diensten op uw glasvezellijn. Dit vindt u terug in de postcodecheck.