Algemene vragen
Je meldt je bij ons aan door een postcodecheck te doen op de website, zie Bestellen.
Is jouw postcode (nog) niet bij ons nog bekend, neem dan contact met ons op.
Ja, multifiber is aangesloten bij de overstapservice van COIN waardoor overstappen heel eenvoudig is. Laat ons weten als hiervan gebruik wilt maken, want dit gaat niet automatisch. Zodra we je verzoek hebben ontvangen, wordt de overstap aangevraagd.
Het voordeel van de overstapservice is dat je altijd internet (en vaste telefoon) hebt. We laten je huidige provider pas weten dat de overstap definitief is, zodra je door één van onze monteurs bent aangesloten of online bent na het zelf installeren van de apparatuur.
Wil je weten of jouw huidige provider onder de overstapregeling van COIN valt? Check het via deze link.
Ja, je pakket is nog te wijzigen wanneer je adres nog geactiveerd moet worden. Gedurende het jaarcontract is het alleen mogelijk om het pakket te upgraden. Na het jaarcontract is het pakket ook te downgraden. Let op! Als het pakket op enig moment wordt gewijzigd, gelden de nieuwe pakketprijzen.
Ja, tijdens het bestellen geef je aan dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geïnstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.
Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan zijn deze e-mailadressen te behouden.
Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen zicht hebben de planning van de aannemer/netwerkbeheerder. Wij adviseren je om contact op te nemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.
Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die via de tv te beluisteren zijn. Op deze pagina zie je om welke zenders het gaat en op welke kanalen ze te vinden zijn.
- Een router: deze leveren wij standaard bij al onze abonnementen.
- Een TV ontvanger: deze wordt standaard geleverd als je hebt gekozen voor een alles-in-één pakket.
Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Als je gaat verhuizen, verzoeken wij je dit aan ons door te geven kan door een mail te sturen naar sales@multifiber.nl. Vermeld hierbij altijd je postcode, huisnummer en verhuisdatum. Houd er rekening mee dat wij een maand opzegtermijn hanteren.