Veel inwoners in Heesch, Loosbroek, Heeswijk-Dinther, Nistelrode, Veghel-Noord en Vorstenbosch
genieten al van supersnel internet. Je bent altijd online, ook als je met meerdere mensen tegelijk internet gebruikt.
Zo kan je mailen, appen, streamen, thuiswerken, online onderwijs, Netflixen, YouTuben en downloaden zoveel als je wilt.
Geen gedoe, gewoon goed. Dat is wat multifiber doet.

De alles-in-1 pakketten

Instap 250

€57,50

€52,50*

per maand

Internet

250/250 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Televisie

Basis pakket

TV App

ESPN Eredivisie

Opnemen

*Na 12 maanden betaal je € 57,50 p.m.

Instap 500

€62.50

€57,50*

per maand

Internet

500/500 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Televisie

Basis pakket

TV App

ESPN Compleet

Opnemen

*Na 12 maanden betaal je € 62,50 p.m.

Instap 1000

€67,50

€62,50*

per maand

Internet

1000/1000 Mbit/s

Vast IP adres

Incl. Wifi router

Telefonie

Televisie

Basis pakket

TV App

ESPN Compleet

Opnemen

*Na 12 maanden betaal je € 67,50 p.m.

Dat is handig!

Programma gemist

Even iets anders doen?
Pauzeer de uitzending en
kijk daarna weer verder.

Pauze TV

Even iets anders doen?
Pauzeer de uitzending en
kijk daarna weer verder.

Opnemen

Met opnemen kun je jouw
programma later terugkijken
wanneer jij dat wil.

Multifiber app

Televisie kijken op je
mobiele telefoon of tablet?
Met onze app M-visie is dit mogelijk.

Het proces van Glasvezel in Bernheze

Stap 1
Bestel de gewenste diensten
Bestelling

Bestel de gewenste diensten bij multifiber.

 
Stap 2
Aanvraag
Aanvraag

Jouw aanvraag wordt doorgezet naar ODF die het glasvezelnetwerk heeft aangelegd.

 
Stap 3
Je glasvezelverbinding is actief!
Activatie

Wij nemen contact met je op om een monteur in te plannen of voor het versturen van een doe-het-zelf pakket.

 
Stap 4
Vanaf nu kun je genieten van supersnel en stabiel internet.
Klaar voor de toekomst

Je maakt gebruik van onze diensten, zodra de monteur alles heeft geïnstalleerd of wanneer je zelf de apparatuur hebt aangesloten.

FAQ

Veelgestelde vragen

Je kunt je bij ons aanmelden door een postcodecheck te doen op de website, zie postcodecheck.

Mocht jouw postcode bij ons nog niet bekend zijn, neem dan contact met ons op.

Ja, Multifibier biedt overstapservice aan. Dit houdt in dat wij jouw huidige internet- en eventuele telefonie abonnement opzeggen. Wil je weten hoe dit precies werkt? Neem dan contact met ons op.

Ja, maar dit kan alleen wanneer wij jou nog moeten activeren. Daarna niet meer, dan kan het pas weer als je jaarcontract is afgelopen. Wel zijn alle optionele pakketten maandelijks aan- en uit te zetten.

Ja, je kan tijdens het bestellen aangeven dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geinstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.

Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan kan je deze gewoon behouden.

Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen inzicht hebben in de planning van de aannemer/netwerkbeheerder.

Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.

Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die je via de tv kunt beluisteren.

Op deze pagina kan je zien om welke zenders het gaat.

Wij hebben twee verschillende routers die, afhankelijk van de techniek van het netwerk, worden ingezet. Dat zijn de Fritzbox 5530 en de Zyxel PMG5617GA. Heb je ook voor tv gekozen? Dan ontvang je ook nog een interactieve tv-box met afstandsbediening erbij.

Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

De handleiding is via de volgende link te downloaden. Sla ‘m eventueel op je eigen computer op zodat deze altijd te raadplegen is. 

Dit kan door ons een mail te sturen naar sales@multifiber.nl Vermeld hierbij altijd je postcode, huisnummer en verhuisdatum.