FAQ
Veelgestelde vragen
Je kunt je bij ons aanmelden door een postcodecheck te doen op de website, zie postcodecheck.
Mocht jouw postcode bij ons nog niet bekend zijn, neem dan contact met ons op.
Ja, Multifibier biedt overstapservice aan. Dit houdt in dat wij jouw huidige internet- en eventuele telefonie abonnement opzeggen. Wil je weten hoe dit precies werkt? Neem dan contact met ons op.
Ja, maar dit kan alleen wanneer wij jou nog moeten activeren. Daarna niet meer, dan kan het pas weer als je jaarcontract is afgelopen. Wel zijn alle optionele pakketten maandelijks aan- en uit te zetten.
Ja, je kan tijdens het bestellen aangeven dat je gebruik wenst te maken van onze installatieservice. De apparatuur wordt dan door onze monteur geinstalleerd. Klik hier als je wilt weten wat onze monteur tijdens deze installatie precies doet.
Als je een e-mailadres hebt wat niet gerelateerd is aan een provider, zoals Gmail, Outlook, Hotmail of Live.nl, dan kan je deze gewoon behouden.
Wij kunnen hier helaas geen informatie over geven omdat wij geen inzicht hebben in de planning van de aannemer/netwerkbeheerder.
Hiervoor kan je het beste contact opnemen met de betreffende aannemer/netwerkbeheerder.
Ja, wij hebben in totaal 94 radiozenders die je via de tv kunt beluisteren.
Op deze pagina kan je zien om welke zenders het gaat.
Wij hebben twee verschillende routers die, afhankelijk van de techniek van het netwerk, worden ingezet. Dat zijn de Fritzbox 5530 en de Zyxel PMG5617GA. Heb je ook voor tv gekozen? Dan ontvang je ook nog een interactieve tv-box met afstandsbediening erbij.
Multifiber is van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.
Dit kan door ons een mail te sturen naar sales@multifiber.nl Vermeld hierbij altijd je postcode, huisnummer en verhuisdatum.